دانلود - مناظر کوردستان

در کوردستان عراق اپدیت میشود

دانلود - مناظر کوردستان

در کوردستان عراق اپدیت میشود

Soft: Super Utilities Pro 2008 v7.8.1979

Soft: Super Utilities Pro 2008 v7.8.1979

بو ده ست کاری رجستیری و باش کردنی خیرایی کومپیوته ر

Super Utilities - Make your computer run faster, safer, with greater privacy and security. With only a few minutes of tweaking, Super Utilities will optimize the performance of your computer, corrects problems and helps you to customize your system to suit your needs.

Super Utilities (for Windows9x/ME/NT/XP/2000/2003) is a collection of tools to fix, speed up, and maintain your PC! These utilities include Disk Cleaner, Registry Cleaner, Uninstall Plus, StartUp Manager, Folder Guard, Tracks Washer, Driver Backup, Auto Shutdown, Windows Manager and Process Manager. With a cool and user-friendly interface makes it easy for anyone to use Super Utilities.

Download
Size: 5.05 MB

Internet Download Manager 5.11.9 +YouTube Grabber

Internet Download Manager 5.11.9 +YouTube Grabber

http://rapidshare.com/files/75615938/IDMv.5.11.9-TBE.rar.html

http://rapidshare.com/files/86948894/IDM.5.12.Build.6.Incl.Crack.rar

http://rapidshare.com/files/89519357/abcdIDM5.12Build6FullCrack.rar

NASA World Wind 1 4

بو بینینی جیهان له نیگای ناسا.....

  •  System Requirements:
  • Windows 2000, or XP
  • Intel Pentium 3, 1 GHz, or AMD Athlon or higher
  • 256 MB of RAM
  • 3D Graphics Card
  • DSL / Cable connection or faster
  • 2 GB of disk space
    download from rapidshare server:

    World_Wind.rar

 

Soft: K-Lite Codec Pack 3.7.5 Full / Standard/ Basic

بو بینینی هه موو جوریکی فایلی فیدیویی که ۳ جورم داناون و ده توانن ته نها یه کیک داونلود بکه ن.....

 

 

 Media Player Classic [version 6.4.9.1 rev. 36]

• FFDShow :

- FFDShow [revision 1846]

- extra plugins

- FFDShow VFW interface

• DirectShow video filters :

- XviD [version 1.1.3]

- DivX [version 6.6.1.1]

- On2 VP6 [version 6.4.2.0]

- On2 VP7 [version 7.0.10.0]

- AVI splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.401.3]

- MP4 splitter (Haali Media Splitter) [version 1.7.401.3]

- MPEG-1 / MPEG-2 (MainConcept) [version 1.0.0.78]

- MPEG-1 / MPEG-2 (Ligos) [version

Codec Tweak Tool [version 2.2.4]

- GSpot Codec Information Appliance [version 2.70a]

- VobSubStrip [version 0.11]

 

Full
Standart
Basic
Size: 23.12 MB

Soft: CyberLink PowerDVD Ultra Deluxe 7.3.3516 + Patch 3730

PowerDVD is the latest evolution of the world acclaimed DVD software program that offers maximum video and audio playback entertainment on the PC. It comes complete with numerous customizable video/audio controls that can deliver the highest quality viewing and listening experience. PowerDVD incorporates support for high-definition audio and video, true 8-channel home theater audio playback, virtual surround sound, as well as complete controls and extra features for DVD enthusiasts.

Yan Kurdistan Yan Neman

CyberLink PowerDVD Ultra - The No.1 Player for High-Definition Movies! Enjoy the ultimate movie experience!
- Watch new high-def movies on HD DVDs and Blu-ray Discs
- Experience exceptional audio quality with 7.1 home theater audio, and high-definition Dolby Digital Plus and DTS-HD
- Enjoy extreme image performancewith optimization for the latest graphics cards
- Access interactive movie content with support for BD-J and iHD
- Play movies with a choice of advanced controls and smart DVD utilities
High-Definition Video:
- HD DVDs and Blu-ray Discs - New movie features and improved image detail
- Hardware acceleration - Optimization for high-definition graphics processors from Intel, NVIDIA and ATI
- High-definition format support - Playback of high-def file formats H.264, HD MPEG-2, and WMV-HD
- Advanced display technologies - Exceptional support for widescreen monitors, including the latest content protection standards for digital connectors
Advanced Movie Interactivity:
- Interactive movie features - BD-J and iHD technology provides links to online content, games, and other disc extras
- Next-gen navigation - Overlayed menus, movie bookmarks, and zooming offer new ways to enjoy movie content
- Advanced content - Movie commentaries displayed in Picture-in-Picture mode let you watch a movie while referencing content like comments from actors and the director
Home Theater Audio:
- High-definition audio technologies - Pure high-definition audio with Dolby Digital Plus, TrueHD, DTS-HD
- 8-channel surround sound - The ultimate home-theater audio support with true 7.1 channel Dolby Digital EX and 5.1 channel DTS
- Advanced audio effects - The feeling of surround sound quality via sound systems, headphones, and on notebook PCs, with technologies from Dolby, DTS, and CyberLink
Smart DVD Utilities & Advanced Controls:
- Say-It-Again - Never miss a word with auto dialog looping
- Read-It-Clearly - Move subtitles from your movie screen
- See-it-All - Extend your notebook viewing time by saving power and auto-adjusting playback speed
- Freestyle controls - Choose from 5 UI modes, multiple skins, and colors

Size: 168.47 MB 

Download

Crack

شطرنج Chess3D

شطرنج  Chess3D  ....

 

 

 

پسورد  www.p30download.com 

Size 25.7MB 
Download

چالشها و معضلات رفتاری معلمان ترک با دانش آموزان کُرد در نقده

چالشها و معضلات رفتاری معلمان ترک با دانش آموزان کُرد در شهر همیشه کُردستانی نقده:

نویسنده : شهین بروجردی

متأسفانه در شرایط عصر کنونی در ایران اسلامی که دم از اسلام و خدا و پیغمبر و امامان و ... می زنیم و خود و کشور خود را عدالت محور می پنداریم دیگر نمی دانیم که در جای جای این میهن عزیز چه بی عدالتیها و اقدامات دور از شأن اسلام و انسانیت صورت گرفته و می گیرد، ما در تهران و اصفهان و مشهد و شیراز و تبریز و شمال و ... نشسته ایم و در ناز و نعمت بوده و نسبتاً دارای انواع امکانات علمی و فنی در شهر و دیار خود هستیم و از نظر روانی و روحی در آرامش نسبی به سر می بریم دیگر چه می دانیم که هم وطنانمان در غرب کشور در چه بلا و معضلاتی به سر می برند.
هر روز دانش آموزانمان را با تغذیه ی مناسب و روحی شاد به مدرسه می فرستیم و معلمانشان، دانش آموزانشان را با طیب خاطر و از روی عطوفت و دلسوزی و بر طبق سلایق خاص خودشان تعلیم و تربیت می دهند و در انواع فعالیتهای فوق برنامه طبق رضایتنامه ی اولیاءشان آنها را شرکت می دهند و در انواع مسابقات درسی و غیردرسی بر طبق توانایی و استعدادهایشان در داخل و خارج کشور بدون هیچ تبعیضی مشارکتشان می دهند، اما باز هم می بینیم که این تلاشها و اقدامات آموزشی و تربیتی در مدارس در سراسر کشور به نحو یکسان صورت نمی گیرد. من در اینجا شهر کُردستانی نقده را در استان جعلی آذربایجان غربی با توجه به انجام مأموریتهای پزشکی ام در آنجا به عنوان نمونه می آورم تا بدانید که هموطنان کُرد ایرانی ما، جدا از ظلمهای سیاسی و اجتماعی چه ظلمهایی را از نظر آموزشی و فرهنگی هم می کشند.
کاش مسؤلان با وجدان ما!!!!!!!!! در مرکز حکومت سری به مراکز آموزشی این شهر می زدند و از نزدیک می دیدند که دانش آموزان کُردستانی ما در این شهر حتی از داشتن ابتدایی ترین خواسته هایشان یعنی درخواست از معلمانشان جهت تدریس درسهایشان به زبانی که برای آنها قابل فهمتر است ( زبان فارسی ) محرومند، همه می دانیم که زبان فارسی زبان رسمی کشور می باشد و هر کسی که پا به مدرسه نهاده باشد لااقل آن را می فهمد، در این شهر می بینیم که قریب به اتفاق معلمان « ترک زبان » می باشند و در اکثر اوقات بدون توجه به رسالت والا و مقدس معلمی شان و نیز بدون توجه به بافت فرهنگی و زبانی شهرشان، تدریس دروس دانش آموزان را به زبان « ترکی » ارئه می دهند.
یا اینکه دانش آموزان کُرد را به خاطر پوشش لباس کُردی و دفاع از مذهب سنی شان در مدرسه که معلمان مرتب مذهبشان را به تمسخر می کشند به مرکز بسیج و کمیته انضباطی اداره آن شهر معرفی نموده اند و چنین لباس کُردی ای را ضد اخلاقی و ناهنجار و ... به ذهن دانش آموزان ترک القاء نموده اند به همین خاطر بارها دانش آموزان کُردی که تک و توک در مدارس مناطق کاملاً ترک نشین شهر ثبت نام نموده اند از طرف معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و نیز دانش آموزان ترک مورد تمسخر واقع شده اند. کاش مسؤلان با وجدان ما !!!!!! در مرکز استان و تهران بدانند که این چالشها و معضلات چه اثرات سوئی را در آینده بر روح و روان و رفتارو وضعیت تحصیلی این دانش آموزان کودک و نوجوان کُردستانی مان خواهد گذاشت و نیز ای کاش می دانستند این تبعیض و اهانت در این شهر چقدر بر روحیه دانش آموزان که سرمایه های آینده ی این شهر هستند تأثیر می گذارد و راه را برای وقوع جنگی دیگر در این مرز و بوم هموار خواهد ساخت. آیا اینها عمق جنایت نیست؟!؟!؟! ( آنهم در سنگر مقدس تعلیم و تربیت که در قرآن بارها به قلم و دانش سوگند یاد شده است ).
ویا بارها بوده که سهمیه ی تغذیه ی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق کُردنشین را بطور ناقص توزیع نموده اند یک بار یادم هست که در سهمیه بندی مرکز تغذیه ی استان، تغذیه ی شیر زیادی را برای دانش آموزان این شهر به خاطر سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اختصاص و فرستاده بودند( آن موقع به مرکز فوریتهای پزشکی شهر هم فرستاده بودند)، آن موقع ما همراه چند تن از همکارانم به مرکز پخش و توزیع شیر مذکور در داخل شهر رفته بودیم، باور کنید من با گوشهای خودم شنیدم که یکی از مسؤلان ترک که در آنجا بود گفت که این تغذیه ها را ابتدا در میان ترکها توزیع و پخش کنید و هر دانش آموزی بایستی 3 تا از این بسته شیرها بهش داده شود که ناگهان یکی از همکاران من ( خانم محمدی ) که اراکی بودند گفتند که بر طبق سهمیه ای که به این شهر وارد شده تنها هر دانش آموزی 2 تا از این بسته شیرها تعلق می گیرد اگه اینطور توزیع کنید این سهمیه به مناطق کُردها نمی رسد، اما این مسؤل با وجدان ترک !!!! در جواب ایشان گفت که این سهمیه در اصل مخصوصاً برای مناطق ترک نشین آورده شده نه مناطق کُردها؛ زیرا کُردها اعتقادی به 22 بهمن ندارند.
ما با خانم محمدی خیلی ناراحت شدیم و با هزار دردسر توانستیم به مدارس مناطق کُردنشین هم سهمیه ی شیر را برسانیم ولی حیف که هر کدام یک بسته بهشان رسید، عمق فاجعه زمانی بود که عده ای از دانش آموزان مدارس ترک نشین به چند نفر از دانش آموزان کُرد گفته بودند که در مدرسه ی ما هر دانش آموزی 3 بسته شیر بهش تعلق گرفته بنابراین وقتی دانش آموزان دختر کُرد دیدند که 1 بسته بهشان تعلق گرفته از ما می پرسیدند که چرا خانم فلان مدرسه در مناطق ترکها هر دانش آموزی 3 بسته بهش تعلق گرفته ولی ما یک بسته؟! در اینجا بود که نتوانستیم احساساتمان را کنترل کنیم و من و خانم محمدی از مسیر آنجا تا مرکز فوریتهای پزشکی بسیار گریستیم و حتی خانم محمدی گفت که من دیگر برای هیچ مأموریتی به این شهر خراب شده بازنخواهم گشت.
بارها طی مأموریتهای پزشکی که به این شهر اعزام شده ام دیده و شنیده ام که دانش آموزان کُرد را به خاطر اعتراضشان از این مسأله اخراج و تنبیه نموده اند من موارد زیادی را از این مورد دیده و شنیده ام که انشاءالله در آینده آن را مطرح خواهم کرد تا وجدانهای آگاه و بیدار جهانیان بدانند که کُردهای نقده در سنگر مقدس تعلیم و تربیت تا چه حد مظلوم و مورد تحقیر واقع شده اند. به مولا علی قسم، من بارها به خاطر این مسأله از ته دل برای سرنوشت این دانش آموزان گریسته ام و حتی در مرکز استان بسیار اعتراض نموده ام ولی متأسفانه فایده ای نداشته است. خدایا مگر این دانش آموزان بیچاره چه گناهی کرده اند که ایرانی و کُردستانی اند و از قدیم الأیام این شهر، سرزمین آبا و اجدادانشان بوده است!!؟؟ اصلاً آیا این دانش آموزان مجرم اند که زبان مادری عزیزشان کُردی بوده است. اگر اینها جرم نیست پس اینهمه حقارت و تحقیر فرهنگی و زبانی علیه شان برای چیست؟ آیا این توهین و جسارت به ملتی با پیشنه ی تاریخی و فرهنگی هزاران سال نیست که بایستی در سنگر مقدس تعلیم و تربیت هم زبان و فرهنگشان نادیده و به تمسخر کشیده شود و جُرم تلقی گردد!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!! به علی قسم اگر این واقعیات این مسأله به خارج از شهر و استان و کشور کشیده شود اکثر کشورهای جهان نسبت به این مسأله اعتراض خواهند نمود.
اگر به عمق این فاجعه بنگریم می بینیم که این مسأله باعث شده که همیشه آمار افت تحصیلی دانش آموزان کُرد در این شهر در سطح بالایی باشد. جدا از اینها خیلی از امکانات آموزشی که به مدارس ترکها اختصاص می دهند به مدارس حاشیه ی کُردنشین کُردها اختصاص نمی دهند در مدارس کُردها به ندرت وسایل آزمایشگاهی دیده می شود در حالی در مدارس ترکنشین کاملاً مدارسشان مجهز به امکانات آزمایشگاهی می باشد.
در پایان با توجه به اینکه مسأله انتخابات در میان است من از هم وطنان کُرد خود تقاضامندم که این مسأله را به نمایندگانتان در تمام شهرهای کُردنشین ایران نه فقط نقده و اشنویه گوشزد کنید تا در مجلس مرتب پیگیر این قضیه باشند و مرتب خطاب به نماینده ی ترک این مسأله را یادآوری نمایندو نگذارند دیگر بیش از این جنایاتی از این دست روی دهد ( هر چند می دانم که نمایندگان کُرد اینقدر با هم متحد نیستند که عرضه ی این کار را داشته باشند )، من مطمئنم مسؤلان و کارکنان دلسوز ما در تهران چندان اطلاعی از این مسأله ندارند و إلا پاسخگو خواهند بود این، مسؤلان ترک استان هستند که این قدر بی وجدانند که با دادن آمار و داده های غلط و برجسته کردن نگاه امنیتی به منطقه ی کُردنشین در نامه نگاریهایشان به مرکز تهران، باعث بی توجهی و سرپوش گذاشتن به این مسایل ضد انسانی در این شهر گردیده اند.
در ضمن بر روشنفکران و قلم بدستان و نیز دانشجویان کرد عزیز که در دانشگاه مشغول تحصیل هستند با توجه به رشته ی تخصصی و تحصیلی شان در رابطه با مسایل آموزشی و تربیتی مناطق کُردنشین نقده، کتاب، مقاله، مطلب ، پایاننامه و ... بنویسید تا همه ی ایرانیان نسبت به این واقعیات آگاه و مطلع گردند. به امید اینکه دیگر شاهد چنین رویدادهای غم انگیزی نباشیم.